• Aan /afmelden

• Aanmelden

• Je kunt bij ons komen handballen vanaf 5 jaar.

Als je graag wilt komen handballen, kun je vrijblijvend 3x meetrainen met je eigen leeftijdsgroep.

Na deze 3 keer kun je besluiten of je lid wilt worden van onze verenigingen.

Je kunt dan via de trainer een inschrijfformulier krijgen of deze downloaden op deze pagina.

Het ingevulde inschrijfformulier (zie button inschrijfformulier hieronder), compleet met pasfoto, kun je afgeven bij de trainer of opsturen/in de bus doen bij de ledenadministratie.

Wil je alleen het banknummer aanpassen, dan hoef je alleen een nieuw machtiigingsformulier (zie button machtigingsformulier) opsturen/in de bus doen bij de ledenadministratie.

• Afmelden

• Opzeggen kan per kwartaal door een brief of mail te sturen naar het ledensecretariaat.

(Bovenstaande is zo ook opgenomen in ons huishoudelijk reglement)