• Aan alles komt een eind…..

Deze drie toppers Adrie, Jan en Silke hebben na jarenlange inzet voor de club met pijn in hun hart besloten H.V.M. te verlaten.
    Elf jaar lang hebben zij zich met veel energie en enthousiasme ingezet op allerlei functies binnen onze vereniging.
    Van trainer, coach, scheidsrechter, teammama, TC lid, organisatie van activiteiten, drijfveer achter Koningsdag, maker van de Treffer tot aan beheerder van de Website. Niets was te gek.

Nu de kinderen besloten hebben bij een andere vereniging te gaan spelen om hun ambities waar te maken, hebben zij daar de steun en aandacht van hun ouders hard bij nodig.

Wij zijn ontzettend dankbaar dat wij deze mensen, met hart voor H.V.M. binnen onze vereniging hebben gehad.

Het zal voor ons niet makkelijk zijn vervanging te vinden om deze activiteiten op te pakken.

Al hopen wij en met name Adrie, Jan en Silke ook, dat er nieuwe enthousiastelingen op zullen staan om mede met ons onze mooie vereniging te dragen.

Gelukkig kunnen we, als het schema het toelaat, nog steeds een beroep op Jan en Geert doen om ook in het nieuwe seizoen voor ons wedstrijden te gaan fluiten.

Op de laatste training van dit seizoen hebben wij Adrie, Jan en Silke samen met de damesteams nog even in het zonnetje gezet.

Meerdere leden konden hier vanwege de tijd waarin we zitten helaas niet bij aanwezig zijn.

Maar namens het bestuur en alle leden van H.V.M willen wij deze kanjers nogmaals hartelijk danken voor hun inzet.

Wij zijn er zeker van dat zij H.V.M. blijven volgen en dat wij ze in de Amerhal of een andere sporthal ongetwijfeld nog vaak tegen zullen gaan komen.

Wij wensen ze veel plezier en succes voor de toekomst.

Bestuur HandbalVereniging Made