• Hoewel er dit zaalseizoen geen officiële kampioenen in de competities benoemd zijn hebben wij woensdag 10 juni na de laatste training van dit seizoen onze C2 meiden toch gehuldigd als nummer 1.

Niet alle wedstrijden zijn gespeeld maar we konden er niet omheen dat zij op het moment dat de competitie beëindigd werd ongeslagen op koers lagen om dit kampioenschap binnen te halen.

Met een ruime voorsprong in punten op de nummer 2 en 3 kon dit hen niet meer ontgaan.

Hoewel er vaak met ruime cijfers gewonnen werd kwamen niet alle overwinningen aanwaaien. Aan sommige uitslagen te zien, zat in een aantal wedstrijden toch de nodige spanning.

Maar dat maakt de competitie juist mooi en des te leuker is het als je de punten dan toch binnenhaalt.

Onze C2 is een goed en gezellig team dat onder leiding van coaches Barrie en Hester en trainer Martijn tot mooie resultaten is gekomen.

Wij feliciteren hen met dit kampioenschap en wensen Madelief, Fleur, Sanne, Bente, Nikkie, Minke, Luna, Elin, Tara, Tirza en Nikki veel plezier tijdens hun teamuitje.

Volgend seizoen zullen zij als B1 in actie komen.

Wij wensen hen daarbij heel veel succes.

Bestuur Handbalvereniging Made