HVM DB1- White Demons DB1

HVM B1 vergeet te scoren

Deze zondag stond de thuiswedstrijd tegen de White Demons op het programma.
    Ondanks dat dit vriendinnenteam veel te hoog is ingedeeld, blijven de meiden altijd lachen.
    Vandaag werd dit gecombineerd met verrassend leuk spel, waarbij de hoekspeelsters Myrthe en Gwen opvielen door de veelvuldige doelpogingen.
    Helaas stond er een bijzonder goede doelvrouw in de goal bij de White Demons.
    Hoe onze meiden het vandaag ook probeerden, het wilde( zeker in de 1e helft ) maar niet lukken.

Lynn met vlammende afstandsschoten. Anouk met lepe balletjes. Suzet en Selina met goed doorzetten.
    Amélie met een heel arsenaal aan schoten en fraaie steekpasses.

Het mocht allemaal niet baten. De bal wilde er gewoon niet in.

Gelukkig stond Reza haar ‘mannetje‘ op de voor haar ongewone positie in het doel.
    Mede door haar heldhaftige optreden bleef de schade in de eerste helft beperkt tot een 9-2 achterstand.

Qua doelpogingen hielden de teams echter wel gelijke trend.

Toch hielden onze meiden moed en Selina liet in de tweede helft zien wat een echte keepster is.
    Reza danste door de vijandelijke stellingen. Liniek leidde soeverein de, als team opererende HVM-verdediging en met een ontketende Sanne op de linkeropbouw werd er zowaar evenveel gescoord als de ploeg uit Berkel Enschot.

Het in grote getale aanwezige publiek werd getrakteerd op een puike tweede helft en het geeft de burger moed voor de toekomstige wedstrijden.

Uitslag was 7-14

Goed gespeeld meiden!

Met dank aan onze sponsor