• Vandaag de start van de tweede helft van de buitencompetitie, de wedstrijd van de meiden van de HVM - Goodflooring HMC C1 tegen de meiden van de Goodflooring HMC -HVM C2.
    Toch wel spannend omdat veel meiden vriendinnen van elkaar zijn en je dan ineens tegen elkaar speelt, is toch wel even onwennig in het begin van de wedstrijd.
    De beide teams laten het publiek een mooie wedstrijd zien, mooi snel spel aan beide kanten.

De C1 wint de wedstrijd met 19-13 van de C2 en groeten af met een dikke knuffel aan elkaar!!

Allemaal toppers, stuk voor stuk!!
    Beide teams gaan volgende week naar het Flanders Trophy toernooi, de C2 gaat spelen in de U14 en de C1 in de U16.
    Veel succes allemaal!!

Barrie bedankt voor de foto's!!

Fotoverslag

• Verslag vanuit de C2:

Vandaag mochten onze eigen ploegen tegen elkaar strijden.
             Spannend voor onze meiden omdat de C1 toch een heel zaalseizoen in de jeugddivisie heeft gespeeld.

De C1 had bal uit maar onze meiden wisten toch de openingstreffer te maken.
             In de eerste helft ging het aardig tegen elkaar op.
             We moesten veel vragen van de meiden omdat we door een blessure maar 1 wissel meer hadden.
             Petje af voor onze dametjes want we gingen met 3 punten verschil de rust in.
             Ruststand 10-7.

In de tweede helft brak de vermoeidheid een beetje op, maar opgeven daar hebben onze meiden niet van gehoord we bleven doorgaan.
             Helaas lukt het in het eerste deel van de 2e helft even niet om te scoren maar de koppies bleven de juiste kant uitwijzen, richting doel.
             Daardoor konden we even later ook weer onze doelpuntjes pakken.

Al met al een mooi leermoment en een leuke wedstrijd.
             Eindstand 19-13.

Beide coaches waren echt trots op jullie mooie spel.