• Statuten - huishoudelijk reglement - Privacy

• De laatst vastgestelde statuten, huishoudelijk reglement, gedragsregels en privacy-beleid zijn hier door iedereen te raadplegen.

• Statuten

• * Deze statuten zijn in de ALV van 2020 op 29 september 2021 vastgesteld.

• * Vervolgens zijn ze, zoals het hoort, bij de notaris formeel vastgelegd.

• Huishoudelijk reglement

• * Dit huishoudelijk reglement is in navolging van de statutenwijziging in de ALV van 2020 op 29 september 2021 aangepast.

• * In het huishoudelijk reglement wordt een verwijziging gemaakt naar de gedragsregels tenue.

• Gedragsregels tenue

• * Deze zijn opgesteld om duidelijkheid te verschaffen wat wel en niet mag met de tenues/trainingspakken/tassen.

• * In de ALV van 2016, die gehouden is op 11-04-2017, is hiervan melding gedaan.

• Gedragsregels Amerhal

• * Net als dat we binnen de vereniging gedragsregels hebben, gelden er voor het gebruik van
         sporthal "De Amerhal" ook gedragsregels.

• * Deze zijn vastgelegd in het document gedragsregels Amerhal dat bij de start van het seizoen 2017-2018 naar
         alle leden is gemaild.

• Privacy-wetgeving

• * Vanaf 25 mei zijn regels m.b.t. bescherming persoonsgegevens aangepast.
         Om aan de gestelde eisen, rechten/verplichtingen te kunnen voldoen is een beleidsdocument opgesteld.

• * Daarnaast wordt een verwerkingenregister bijgehouden. Dit is in het beleidsdocument opgenomen.