• Teamindeling seizoen 2019 - 2020, Trainingstijden en NOODKREET bestuur & TC

    26 mei 2019 Beheerder
  • Beste leden,

    In de bijlage vinden jullie de nieuwe teamindeling voor komende handbalseizoen (2019-2020).
    Zoals jullie kunnen zien zijn er bij een aantal teams nog vacatures voor coaches/begeleiders, enwel bij de D1, C2 en B2.

    Zijn er vragen over de nieuwe teamindeling, dan horen we dat graag, neem dan contact op met één van de TC leden.

    We hebben ook het trainingstijdenoverzicht meegestuurd, de trainers zijn nog niet ingevuld.
    Als TC zijn we nog steeds aan het bekijken welk team wanneer en door wie getraind gaan worden.
    Maar ook daar kunnen we nog extra handjes gebruiken.

    Het zou erg fijn zijn als iemand zich zou aanmelden om deze teams te helpen want ieder team heeft een trainer en coach/begeleider nodig.
    Aanmelden kan bij iemand van de TC.

    Daarnaast vragen wij jullie nadrukkelijke aandacht voor de NOODKREET vanuit het Bestuur en de TC:

    8 mei heeft de ALV plaats gevonden (Notulen, incl. toelichting contributie, staan op onze website).
    Hierin is aangegeven dat we nog niet in staat zijn geweest om vervangende bestuursleden te vinden en dus nog steeds op zoek zijn naar 2 nieuwe bestuursleden.
    Daarnaast is aangegeven dat de sponsorcommissie, activiteitencommissie en redactie Treffer nog aangevuld kunnen worden.

    Voor volgend seizoen zijn we ook nog steeds op zoek naar trainers en scheidsrechters.

    Het nog niet vinden van bestuursleden heeft ervoor gezorgd dat het huidige bestuur nog maar uit 3 personen (Mirjam, Ton en Yvonne) bestaat. Daarnaast is de TC voor reguliere zaken (teamindeling, zaalhuur) ook gedaald naar 3 personen (Adrie, Silke en Mirjam)

    Dit is geen wenselijke situatie en die kan tot grote problemen voor de toekomst van onze handbalvereniging leiden.

    Wij zijn namelijk van mening dat de vereniging bestuurt moet worden door 5 bestuursleden en een TC reguliere zaken van 4 of 5 personen).

    Om die reden willen we dan ook voor de winter 2019 het bestuur en de TC aangevuld zien, omdat wij van mening zijn dat wij met z'n 6-en (bestuur en TC reguliere zaken) niet alle taken gedurende een langere periode goed af kunnen handelen.

    Het is onze taak als bestuur en TC om ervoor te zorgen dat wij, samen met de vrijwilligers, onze leden de mogelijkheid bieden om op een fatsoenlijke manier te handballen.

    Op dit moment worden de activiteiten binnen HVM door een kleine club mensen uitgevoerd en daar zijn wij ze dankbaar voor, maar aanvulling en "verjonging" is welkom.

    Want "vele handen maken licht werk" en als dit niet gebeurt dan ontstaat er een fundamenteel probleem (risico dat zaken, zonder dat we dat willen, van de loopband afvallen met alle gevolgen van dien).

    Wij hopen dat iemand zich aanmeld voor één van deze taken, zodat we met z'n allen de HVM vereniging zijn!!
     


    Met vriendelijke groeten,

    TC HVM

    Adrie Flipsen (regulier)
    Silke Akkermans (regulier)
    Mirjam van Dongen (regulier)
    Steffi van der Maden (scheidsrechters)
    Astrid Schoones (materiaalbeheer)
    Bestuur HVM:

    Mirjam van Dongen
    Ton Buijnsters
    Yvonne Zuidgeest