• Woensdag 15 juni HVM DA1 - Desk DA1

Zowel in de zaal als in de veldcompetitie hebben we tegen Desk gespeeld. In de zaal met 1 punt gewonnen en in het veld met 1 punt verloren.

De meiden hadden er zin in! We speelden deze wedstrijd tijdens de trainingstijd, in de avond. Meestal starten de meiden wat minder maar vanavond stond de verdediging vanaf het begin redelijk goed. Naarmate de wedstrijd vorderde en wat positie wisselingen ging het in de verdediging steeds beter. Er werd goed gecommuniceerd waardoor het voor de tegenstander moeilijker werd om te scoren.

De ruststand was 11-9 voor HVM

Aangezien onze meiden het tempo in de aanval verhoogde werd er steeds makkelijker gescoord. Er waren goede combinaties vanaf rechts, schoten vanaf links en de cirkelspelers werden steeds beter bereikt. Tirza stond enorm goed te keepen en daardoor kon HVM uitlopen.

Uiteindelijk was de eindstand 24-12

Daarnaast hebben we deze avond Corné Brenders van Brenders Asperges bedankt voor zijn sponsering!