• Wedstrijd GC Tachos - HVM

Vandaag 11-09-2022 is het buiten seizoen van start gegaan voor de gemengde C van H.V.M.

Vandaag stond de wedstrijd Tachos - H.V.M. op het programma. Na een warming-up en de opstelling was het tijd om de wedstrijd te beginnen, er was alleen geen scheidsrechter. Na een overleg met de coach van tachos hebben we Mirjam en een jeugd scheidsrechter van tachos bereid gevonden om de wedstrijd te fluiten.

De eerste 10 minuten gingen vrij moeizaam de bal wilde niet in het doel van de tegenstander, verdedigend konden ze Tachos goed op afstand houden en kwamen ze er toch doorheen dan kwamen ze Paul tegen die veel ballen uit het doel wist te houden.

Langzaamaan wisten we wat doelpunten te scoren en ging het gelijk op en toen kregen we een penalty tegen, deze werd gestopt. Door deze stop kwamen we op voorsprong. We gingen de rust in met 6 - 8.

De 2e helft wist tachos gelijk te komen en ging het de hele tijd gelijke op. Met nog 30 seconden te spelen stond het gelijk 12 - 12 en wij hadden bal bezit. We wisten alleen niet te scoren, tachos ging in de tegen aanval en scoren in de laatste seconden 13 - 12.

Zondag 18 september  om 11:10 staat de volgende wedstrijd op het programma H.V.M - Desk.

Kom ons alle aanmoedigen in sporthal de amerhal.

Met dank aan onze sponsoren: Streekkoken.nl Eventcatering, PS van Seeters en Avo Bouw B.V.